Često postavljana pitanja (FAQ)

Općenita pitanja i odgovori

Na ovoj stranici možete pronaći odgovore na općenita pitanja, koja ponekad zaprimi naš Odjel podrške.

Ne radi mi e-mail. U čemu je problem?

Ukoliko ne možete primiti e-mail, najčešće je problem u pogrešno upisanim podacima. Slijedite sljedeće korake:

  1. Provjerite jeste li unijeli ispravno korisničko ime (username) i lozinku (password) u za to predviđena polja.
    Napomena: Korisničko ime je uvijek puna e-mail adresa.
  2. Provjerite jeste li unijeli dobar dolazni server (POP3 ili Incoming mail server) i odlazni server (SMTP ili Outgoing mail server).
    Za dolazni server unesite mail.imedomene.hr (imedomene.hr zamijenite s punim imenom vaše domene npr. mail.omnicron.hr). Za odlazni server unesite adresu mail servera vašeg pružatelja usluga pristupa internetu (mail.t-com.hr, mail.iskon.hr...).
    Napomena: Za odlazni mail server možete unijeti i e-mail server vaše domene (npr. mail.imedomene.hr).

Ne dobivam e-mailove. Zašto?

Svi naši korisnici imaju uključenu antivirusnu i antispam zaštitu koja skenira sve e-mailove koji dolaze u njihov sandučić. Iz tog razloga ponekad ne možete primati određene privitke s datotekama koje se mogu samostalno izvršavati na vašem računalu (.bat, .exe, .xls, .vbs). Ukoliko želite poslati neku od potencijalno opasnih datoteka, potrebno ju je prije slanja komprimirati (zipirati) te tek potom poslati.